Autor/ka:
Diana Polska

O tym, jak McDonald’s przepowiada pogodę i o tym, jak kreatywnie wykorzystać możliwości DOOH!

DOOH

[vc_row type="in_container" full_screen_row_position="middle" column_margin="default" column_direction="default" column_direction_tablet="default" column_direction_phone="default" scene_position="center" text_color="dark" text_align="left" row_border_radius="none" row_border_radius_applies="bg" overflow="visible" overlay_strength="0.3" gradient_direction="left_to_right" shape_divider_position="bottom" bg_image_animation="none"][vc_column column_padding="no-extra-padding" column_padding_tablet="inherit" column_padding_phone="inherit" column_padding_position="all" column_element_direction_desktop="default" column_element_spacing="default" desktop_text_alignment="default" tablet_text_alignment="default" phone_text_alignment="default" background_color_opacity="1" background_hover_color_opacity="1" column_backdrop_filter="none" column_shadow="none" column_border_radius="none" column_link_target="_self" column_position="default" gradient_direction="left_to_right" overlay_strength="0.3" width="1/1" tablet_width_inherit="default" animation_type="default" bg_image_animation="none" border_type="simple" column_border_width="none" column_border_style="solid"][image_with_animation image_url="10641" image_size="full" animation_type="entrance" animation="Fade In" animation_easing="default" animation_movement_type="transform_y" hover_animation="none" alignment="" border_radius="none" box_shadow="none" image_loading="default" max_width="100%" max_width_mobile="default"][divider line_type="No Line" custom_height="40"][vc_column_text]McDonald’s słynie z oryginalnych reklam i lubi zaskakiwać pomysłowością w realizowaniu swoich kampanii. Tym razem sieć McDonald’s w Wielkiej Brytanii uruchomiła niezwykłą kampanię DOOH, która zapowiadała prognozę pogody na nadchodzące dni.

Sieć słynąca ze smacznych burgerów połączyła siły z firmą MET OFFICE w celu przepowiadania pogody - nieprzewidywalnej zwłaszcza chyba w Wielkiej Brytanii - na gigantycznych ekranach LED w całym kraju.

W kampanii wykorzystano ikonografiki  przedstawiające posiłki z oferty restauracji. Wyglądem przypominały one ikony pogody, prognozujące zmieniające się warunki atmosferyczne na 5 nadchodzących dni.

Mapa pogody zastąpiła tradycyjne ikony m.in. burgerem przypominającym słońce czy pudełkiem z frytkami, zapowiadającym nadchodzący deszcz. Ta niekonwencjonalna forma przepowiadania aury została oparta o osiem elementów menu, które ukazują wszystkie zmiany zachodzące w kwietniowej pogodzie.

Ben Newman z działu kreatywnego firmy Leo Burnett London tak skomentował kampanię: "Nie ufaj meteorologowi. W kwietniu McDonald's ma cię w zasięgu wzroku".

Bierz przykład od najlepszych i zainspiruj się kreatywną realizacją na Digital OOH!

Poznaj możliwości i skuteczność nośników DOOH

Zobacz co robimy na ekranach MORE[/vc_column_text][divider line_type="No Line" custom_height="40"][/vc_column][/vc_row]