Q&A
Oto pytania, które zadajecie rozważając współpracę z Jet Line. Podzieliliśmy je na ogólne i tematycznie związane z nośnikami. I zawsze możecie zapytać o coś innego! Zapraszamy: jetline@jetline.pl lub sprzedaz@jetline.pl
Bardzo prosto: jesteśmy w Warszawie, na Żoliborzu, przy ulicy Broniewskiego 3.
Na dachu budynku jest nasz neon, łatwo trafić!
A oto pełne dane:
Jet Line Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
22 839 78 74
jetline@jetline.pl
Jeśli szukasz kontaktu z kimś z konkretnego działu – tutaj nas znajdziesz
48 m. kw – Motorway 12×4 m, czyli największy na rynku format nośników klasycznego OOH.
18 m. mkw – MobiJet 6×3 m, czyli klasyczny billboard jak na mieście, tylko że mobilny, w ruchu.
10 sekund – tyle trwa emisja 1 spotu na MORE, a emitujemy je co 1 minutę.
10 lub 15 sekund – tyle trwa emisja 1 spotu na ekranach MyLED, rekomendujemy emisję co 2,5 minuty.
Działamy w całej Polsce.
Sieć Motorway 12×4 m jest przy wszystkich trasach ekspresowych i autostradach oraz na wjazdach do miast i wyjazdach z nich.
Sieć MORE – w ośmiu największych miastach (G8).
Ekrany MyLED są w 101 różnej wielkości miastach. W Warszawie są na przykład przy ul. Marszałkowskiej, w podcieniach DTC – czyli bardziej w centrum się nie da.
A MobiJety 6×3 m dojadą tam, gdzie potrzebujesz.
Tablice Motorway 12×4 m najczęściej są wynajmowane na 1 miesiąc kalendarzowy lub na 2 następujące po sobie tygodnie.
MobiJet 6x3m wynajmujemy nawet na 1 dzień, na przykład na czas trwania eventu lub na weekend. Najczęściej jednak realizujemy kampanie tygodniowe lub dłuższe, np. podczas promocji w mniejszych miastach i miasteczkach.
Ekrany MORE i MyLED realizują kampanie w nieco innym trybie: umawiamy się na liczbę dni trwania kampanii albo na liczbę emisji i dotarcie do widowni w określonej wielkości.
Na Motorway – raczej nie. Ale MobiJetach, MORE lub MYLED jak najbardziej. Napisz na sprzedaz@jetline.pl lub po prostu zadzwoń do kogoś z naszego Działu sprzedaży.
To zależy od tego, na jakich nośnikach i na jak długo. Natomiast nie zależy od wielkości miasta, terminu, nie musisz też kupować pakietów. Tutaj znajdziesz naszą Politykę handlową, rabatową cenniki i kalkulator dla MORE. Zawsze też możesz po prostu nas zapytać: sprzedaz@jetline.pl lub zadzwonić do kogoś z naszego Działu sprzedaży.
Czy można zamówić u Was projekt graficzny?
Żaden kłopot, możemy go zaprojektować. Poczytaj o zasadach współpracy, napisz brief i przyślij go do nas. Pamiętaj tylko, żeby dać wystarczającą ilość czasu: nam na projekty a sobie – na korekty i akcept
Tak. Tutaj znajdziesz naszą Politykę handlową i rabatową oraz cenniki i kalkulator dla MORE. Zawsze też możesz po prostu nas zapytać: sprzedaz@jetline.pl lub zadzwonić do kogoś z naszego Działu sprzedaży.
Nie mamy minimalnego zamówienia.
Jeśli jest taka potrzeba, zrealizujemy kampanię na 1 nośniku przez 1 dzień (na MobiJet lub MORE) lub na 1 nośniku przez 1 miesiąc (na Motorway 12×4 m).
To wszystko zależy: od celu kampanii i ludzi, do których się zwracasz oraz kreacji. Czasem wystarczy jeden świetnie zlokalizowany nośnik, znakomita kreacja i kontekst, aby o Twojej reklamie mówili wszyscy. A czasem dobrze jest kupić dużo, w różnych miejscach – na przykład wtedy, kiedy działasz wizerunkowo.
Wszystkie płatności wpływają przelewem na nasze konto na podstawie faktury, zgodnie z umową, która precyzuje kwestie zaliczki, transz, terminów.
To zależy od umowy.
Standardowo terminy płatności są określone w fakturze i wynoszą 14 lub 21 dni od wystawienia faktury.
Bo mamy bardzo dobre produkty i bardzo dobrą obsługę.
Wiemy, że inni też tak mówią.
Ale spójrz: nikt nie ma tak uzupełniających się sieci nośników. Dokładnie to przemyśleliśmy: nie musimy mieć największej liczby nośników, aby zrobić ogólnopolską kampanię out of home.
Wystarczy, że nasze nośniki się uzupełniają, są komplementarne: Motorway raczej poza miastem i dla tych, co są w samochodach: kierowców i pasażerów, MORE i MyLED zdecydowanie w mieście i dla tych, co na piechotę a MobiJet dla wszystkich, zawsze tam gdzie brakuje innych standardowych nośników.
Po drugie i absolutnie bardzo ważne: jesteśmy najlepsi w realizacji kampanii.
Bardzo dbamy o relacje z ludźmi i uważamy, ze Wasz sukces to nasz sukces.