Przewagi DOOH nad reklamą online
Ze względu na dynamiczny charakter i związane z tym inne zalety, reklama DOOH cieszy się coraz większą popularnością. Ma dużą przewagą nad dobrze znaną reklamą online, stając się doskonałą formą zdobycia nowych klientów oraz utrzymania z nimi dobrych relacji. Poniżej znajdziesz 5 cech, dzięki którym Twoja reklama w DOOH (Digital Out-Of-Home) będzie oceniana jako znacznie bardziej atrakcyjna niż tradycyjna wersja online.
5 cech reklamy DOOH
1. Nienachalna forma dotarcia do Klientów
Reklamy online coraz częściej są negatywnie odbierane. Głównym powodem tego stanu rzeczy jest fakt, że jest jej bardzo dużo i wbrew założeniom reklamodawców, liczba reklam na ekranach naszych komputerów i smartfonów powoduje niechęć potencjalnych klientów. W przeciwieństwie do nich, reklamy na DOOH są nienachalne i tym samym bardziej przystępne dla odbiorcy.
2. Brak możliwości zablokowania przekazu
Coraz więcej użytkowników decyduje się na skorzystanie z blokerów materiałów reklamowych, wyświetlanych na stronach internetowych. W przypadku DOOH jest to praktycznie niemożliwe. Dzięki temu szansa na dotarcie do użytkowników jest znacznie większa.
3. Większa szansa na interakcję z odbiorcą
Reklamy cyfrowe dają większe możliwości interakcji z odbiorcą. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam online, mogą one zostać wzbogacone o dodatkowe rozwiązanie, takie jak na przykład QR kod. Dzięki temu komunikaty stają się lepiej dopasowane do potrzeb klientów i bardziej atrakcyjne dla odbiorców.
4. Szansa na zwiększenie sprzedaży
Reklamy DOOH, ze względu na to że w naturalny sposób znajdują się w przestrzeni, mogą znaleźć się w pobliżu punktu sprzedaży konkretnego produktu czy usługi. Dzięki odpowiednio dobranej kreacji, możliwe jest zachęcenie użytkownika do natychmiastowego podjęcia decyzji zakupowej, co w przypadku reklamy online jest zdecydowanie trudniejsze.
5. Reklama w idealnym miejscu i czasie
Reklama online wyświetla się w przypadkowym miejscu i czasie, dlatego przeszkadza i irytuje. Komunikaty na ekranach DOOH grają kontekstem, wykorzystują konkretną przestrzeń: okolicę przystanku, klubu, muzeum, sklepu – i prezentują dopasowany do miejsca i czasu przekaz.
Nasze produkty DOOH: