Autor/ka:
Agnieszka Maszewska

OOH i Digital OOH w Mediapanelu

OOH i Digital OOH

Takie rzeczy tylko out of home! Nasze nośniki out od home, klasyczne Motorway i cyfrowe MORE, są włączone w Mediapanel od Gemiusa. Ale nie tylko nasze –  także nośniki należące do AMS, Clear Channel, Synergic i Warexpo, czyli firm zrzeszonych w OOHLife Izba Gospodarcza (dawniej IGRZ).

 

Co to jest Mediapanel?

 

To pierwsze w Polsce badanie cross-mediowe oparte na jednym źródle.

 

Pokazuje pełen potencjał rynku (także wydawców globalnych) internetu, telewizji i radia, a teraz również outdooru. Dzięki temu możliwe jest porównanie i szacowanie potencjału wszystkich grup mediowych. Jest to kluczowe w kontekście prezentowania wspólnego zasięgu.

 

Dane są prezentowane codziennie. Można poddać analizie dowolne okresy, a wyniki są dostępne 7 dni w tygodniu w wygodnym interfejsie online.

 

Co to znaczy? Bardzo wiele dobrego.

 

Po pierwsze: mając dostęp do informacji o OOH i Digital OOH w Mediapanelu masz dostęp do policzonych i wiarygodnych danych na temat zasięgu reklamy zewnętrznej w Polsce.

 

Po drugie: możesz sprawdzić i porównać zasięg mediów po to, aby wybrać najlepszą dla siebie i swoich celów strategię komunikacji.

 

I po trzecie: włączenie informacji o zasięgu reklamy zewnętrznej do badania jest wspólną inicjatywą reprezentantów rynku oraz firmy Gemius. Projekt realizowany jest we współpracy z OOHlife Izbą Gospodarczą (dawniej IGRZ) i ma charakter otwarty. W każdej chwili do badania swoje nośniki reklamy zewnętrznej mogą włączyć kolejne firmy.

 

Dla rynku reklamy zewnętrznej to bardzo dobra wiadomość: Mediapanel - cross-mediowy pomiar widowni reklam - pokazuje ogromny potencjał naszego medium na tle innych.

 

 

Zapraszamy do nas, zapraszamy do OOH i Digital OOH.