Co słychać, czyli wieści z Jet Line we wrześniu
Pytacie, co u nas słychać.
Sporo.
To są wieści z Jet Line:
Drzwi od Hormann na Motorway 12x4 w ogólnopolskiej kampanii przy trasach, miejskie kampanie cyfrowe: Uber na ekranach MORE oraz miejsko i mobilnie czyli UPC na MobiJetach.
Jesteśmy dumnym partnerem dwóch ważnych kampanii. Pierwsza to akcja przygotowana przez Przylądek Nadziei „Złota Wstążka” – symbol wspierania diagnostyki i leczenia nowotworów dziecięcych. Zachęcamy: zobaczcie na zlotawstazka.pl, co można zrobić dla małych wojowników, ich rodzin i także medyków.
Także druga bardzo ważna wrześniowa kampania w centrum stawia dzieciaki i całe rodziny: chodzi o domowe zasady ekranowe i rozsądne korzystanie przez najmłodszych z dobrodziejstw techniki. Każdy mózg potrzebuje różnorodnych bodźców, dbajcie o te najmłodsze, które same jeszcze nie potrafią bo nie wiedzą, jakie to ważne. „Zadbaj o dziecięcy mózg” przygotowała Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
W wakacje powiększyliśmy liczbę ekranów w miastach. Od września mamy 220 MORE’ów w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Trójmieście. Podpisujemy długoterminowe umowy na klasyczne billboardy na 2021 rok i rozważnie przygotowujemy kolejne inwestycje DOOH.
Więcej ekranów to więcej przestrzeni do komunikacji, to na pewno. To też więcej pracy, dlatego – powiększamy ekipę i otworzyliśmy rekrutację na stanowisko księgowej lub księgowego. Szczegóły ogłoszenia są tutaj: jetline.pl/praca
Na zakończenie jeszcze dwa zaproszenia, już dla wszystkich, nie tylko księgowych:
do artykułu Pauliny Józefiny, inspirowanego wystawą "Ślady Powstania Warszawskiego" i pamięcią o mieście z lata 1944 roku oraz na nasz profil na Instagramie, gdzie z pewnością codziennie dzieją się jakieś piękne rzeczy z ulic.