Autor/ka:
Agnieszka Maszewska

MORE than citylight. Jedyna taka sieć DOOH.

uber na dooh

MORE than citylight

Stworzyliśmy spójną sieć ekranów DOOH w 6 największych miastach. MORE to jedyna tak zorganizowana sieć cyfrowych nośników. Macie u nas 300 jednakowych ekranów cyfrowych o przekątnej 55”, montowanych w witrynach sklepów, restauracji, punktów gastronomicznych i usługowych.

Zainspirowaliśmy się Paryżem. Spodobało nam się to, że na ekranach nie są wyświetlane wyłącznie reklamy. To nie są po prostu bloki reklamowe. To kompozycja inspirujących treści: lajfstajowych, informacyjnych, edukacyjnych. Więc gdy wśród różnych przekazów pojawia się reklama - obecna w takim towarzystwie jest lepiej wyeksponowana. Nie irytuje. Jest naturalna.

150 ekranów jest w Warszawie. W pięciu kolejnych miastach: Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach (właściwie w GOP) – pakiety liczą po 30 ekranów. Dzięki temu możemy zbudować odpowiednio duży zasięg, tak, żeby ludzie w miastach mogli zobaczyć Waszą reklamę.

ekran DOOH

Dlaczego mówimy, że MORE to więcej niż citylight?

Każda forma reklamy ma swoje mocne i słabe strony, ale doprawdy nie da się nie doceniać tych cech DOOH, które sprawiają, że realizacja kampanii na MORE jest szybka, elastyczna i wygodna.

Na MORE szybko uruchomisz kampanię i szybko zaktualizujesz treść. Na przygotowanie i emisję spotów z gratulacjami dla Noblistów, w tym Olgi Tokarczuk, potrzebowaliśmy jedynie 20 minut.

Wiemy, jak ważna jest dla Was elastyczność, szczególnie teraz, w pandemicznych czasach, kiedy z dnia na dzień dzieją się zmiany. W kampaniach na ekranach DOOH możemy reagować natychmiast. A Ty nie ryzykujesz utraty budżetu.

Na MORE nie musisz kupować miejsca na cały miesiąc czy nawet jego połowę - możesz kupić na tydzień, na weekend lub na 1 dzień.

Na MORE wyemitujesz różne treści w ramach jednej kampanii. A różne treści i produkty w ramach jednej kampanii to oszczędność. My też znamy problem z wyborem głównego komunikatu. Tymczasem na MORE przedstawisz różne cechy swojego produktu, pokażesz warianty usługi, wskażesz różne lokalizacje itp. Emisja dowolnej liczby spotów w ramach jednej kampanii to jedna z tych przewag DOOH, którą bardzo się docenia, gdy tylko się ją przetestuje.

Kampanie na ekranach DOOH to też oszczędność papieru. Nie musisz drukować plakatów, bo na MORE ich nie potrzebujesz. Potrzebujesz 10 – sekundowe spoty, podobne do tych, które na przykład masz na swoim Instagramie. Przy okazji - zapraszamy na nasz profil More_by_JetLine

Na MORE łatwo dostosujesz treść do pory dnia, pogody, dzielnicy, odległości. W akcji z Muzeum Powstania Warszawskiego wyemitowaliśmy ponad 100 fotografii powstańczych. Lokalizacja każdej z nich była precyzyjnie wybrana i odnosiła się do wydarzeń w tym konkretnym miejscu lub okolicy.

ekran dooh w Warszawie

10 sekund x 1080 razy dziennie na zrobienie wrażenia

Na MORE emitujemy 10-sekundowe spoty co minutę. Czasem mówicie, że 10 sekund to mało czasu. Tymczasem w każdej minucie mieści się 6 różnych spotów i taki zestaw powtarzamy przez 18 godzin dziennie. Zatem jeden spot codziennie na każdym ekranie powtórzymy 1080 razy. Poza tym - przecież na jednym ekranie wyemitujemy dowolną liczbę spotów  w ramach tej samej kampanii.

MORE to nie tylko reklama.
To ciekawy kontekst i dobre towarzystwo. Nazywamy MORE Instagramem ulicy i zapraszamy do obecności w nim tych, którzy chcą się dzielić twórczością i talentem, wiedzą, informacją, inspiracją.
Zarazem to kanał dla ludzi, którzy szukają inspiracji i są ciekawi innych. MORE jest miejscem dla otwartych marek, dla komunikacji brandów z obecnymi i nowymi klientami.

Mówimy: wyjdź z nami na miasto, otwórz swoje social media na ulicę, zaproś nowych ludzi, przypomnij się tym, którzy już znają produkty – u nas jesteś przecież w miejscu blisko punktów sprzedaży.

To jak? Chcesz MORE?

MORE w Warszawie