Pomagamy markom opowiadać ich historie

Zależy nam na dobrze – pod każdym względem – opowiedzianych historiach

Klientom oferujemy przede wszystkim spokój.

Bezpieczeństwo

Opieramy się o kompetencje i doświadczenie zespołu, minimalizujemy ryzyko.

Zaufanie

Budujemy relacje oparte o spójną i mądrą filozofię kontaktu z klientami. Dotrzymujemy słowa.

Oszczędność

Zarządzamy projektami, pozwalając zachować czas i energię klientów dla innych celów.

Komfort pracy

Spójnie prowadzimy realizacje, umożliwiając weryfikację dowolnego etapu w dowolnym czasie.

Jesteśmy członkiem IAB Polska.

Dołączyliśmy do IAB Polska aby współpracować, rozmawiać, uczyć się,
dzielić praktykami i rozwijać Digital OOH.

Z pasją tworzymy przestrzeń do komunikacji

Misja i wartości

Uczciwość

Dotrzymywanie danego słowa. Lojalność.

Ludzie

Ludzie decydują o wartości firmy na rynku.

Kreatywność

Sztuka użycia wyobraźni, sztuka tworzenia.

Profesjonalizm

Rzetelność, sumienność, zaangażowanie.

Partnerstwo

Słuchanie, analizowanie, reagowanie na potrzeby.

Pozytywne myślenie

Przekraczanie granic, wiara w sukces.

Odpowiedzialny biznes

Odpowiedzialność biznesu i zarządzających firmami ludzi polega na realizowaniu strategii biznesowej w sposób, który bierze pod uwagę oczekiwania otoczenia, respektuje jego prawa oraz odpowiedzialnie egzekwuje obowiązki. Firma nie działa w próżni. Otoczeniem każdej firmy są jej pracownicy, klienci, dostawcy, partnerzy – w biznesie i w relacjach społecznych, środowisko.

Legalna reklama systemowa

Wiemy, jakie kontrowersje wzbudza reklama nielegalna, niesystemowa, niezgodna z przepisami. Idea porządku i likwidacji chaosu, w tym reklamowego oraz przestrzegania prawa jest dla nas oczywista. Świadomą i strategiczną decyzję o budowaniu każdej konstrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zarząd podjął na początku działalności Jet Line. Konsekwentnie jej przestrzegamy. Porządek w przestrzeni jest tematem dyskutowanym od lat. Niezmiennie wyrażamy stanowisko, że do chaosu przestrzennego przyczyniają się między innymi niespójne przepisy i brak skutecznej ich egzekucji. O ustawie krajobrazowej oraz procesach uchwałodawczych piszemy na Blogu.

Recycling banerów

Wiemy, jak zaprojektować plakat reklamowy, wyprodukować reklamę i zaplanować jej ekspozycję. Do wielu punktów i obszarów, w których staramy się doradzać i reagować, dołączył aspekt środowiskowy. Plakaty są poddawane odzyskowi energetycznemu. Reklamy wydrukowane na materiałach winylowych, które spełniły swój cel, po pocięciu i zmieszaniu z wysokoenergetycznymi tworzywami, stają się paliwem alternatywnym w cementowni. Widzisz, jaką moc ma reklama?

Fundacja Rejs Odkrywców

Żagle to też OOH

Fundacja Rejs Odkrywców została powołana przez Michała Ciundziewickiego i Marcina Maszewskiego, przyjaciół, żeglarzy, wspólników w Jet Line. W działanie fundacji zaangażowali się pracownicy, współpracownicy i przyjaciele firmy.

Pomagamy iść dobrym kursem. Organizujemy rejsy dla dzieci i młodzieży, często z trudniejszym startem w dorosłe życie. Uczestnikami wypraw są młodzi ludzie najczęściej z ośrodków opiekuńczych i wychowawczych, choć nie tylko.

Od maja 2012 r. zorganizowaliśmy 18 Rejsów Odkrywców. Wzięło w nich udział już 400 młodych osób oraz ich opiekunowie.
W maju 2021 roku, po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, wróciliśmy na morze i na pokład STS Pogoria. W czerwcu 2022 młodzi Odkrywcy po raz pierwszy wypłynęli na Morze Śródziemne.

Żagle to nasza pasja. Dzielimy się nią, aby pomóc innym odkryć siły i zainteresowania, które dobrze jest rozwijać oraz uświadomić słabości, które warto pokonywać. Inicjujemy i realizujemy działania, które propagują żeglarstwo, kształtują charakter, uczą odpowiedzialności, budują, odtwarzają i podtrzymują więzy przyjacielskie i rodzinne. Wierzymy w ich dobrą moc i widzimy szansę na wybór innej drogi niż nałóg, przemoc, hejt.

Motto fundacji brzmi: „Zrób coś dla siebie, zrób coś dla innych”. Dlatego, aby popłynąć w Rejs Odkrywców, trzeba zrobić coś dla siebie i coś dla innych: poprawić stopnie w szkole i być wolontariuszem.