Pomagamy markom opowiadać ich historie
Klientom oferujemy przede wszystkim spokój.
Bezpieczeństwo
Opieramy się o kompetencje i doświadczenie zespołu, minimalizujemy ryzyko.
Zaufanie
Budujemy relacje oparte o spójną i mądrą filozofię kontaktu z klientami. Dotrzymujemy słowa.
Oszczędność
Zarządzamy projektami, pozwalając zachować czas i energię klientów dla innych celów.
Komfort pracy
Spójnie prowadzimy realizacje, umożliwiając weryfikację dowolnego etapu w dowolnym czasie.
Jesteśmy członkiem IAB Polska.
Dołączyliśmy do IAB Polska aby współpracować, rozmawiać, uczyć się,
dzielić praktykami i rozwijać Digital OOH.

Z pasją tworzymy przestrzeń do komunikacji
Misja i wartości
Uczciwość
Dotrzymywanie danego słowa. Lojalność.
Ludzie
Ludzie decydują o wartości firmy na rynku.
Kreatywność
Sztuka użycia wyobraźni, sztuka tworzenia.


Profesjonalizm
Rzetelność, sumienność, zaangażowanie.
Partnerstwo
Słuchanie, analizowanie, reagowanie na potrzeby.
Pozytywne myślenie
Przekraczanie granic, wiara w sukces.
Odpowiedzialny biznes
Odpowiedzialność biznesu i zarządzających firmami ludzi polega na realizowaniu strategii biznesowej w sposób, który bierze pod uwagę oczekiwania otoczenia, respektuje jego prawa oraz odpowiedzialnie egzekwuje obowiązki. Firma nie działa w próżni. Otoczeniem każdej firmy są jej pracownicy, klienci, dostawcy, partnerzy – w biznesie i w relacjach społecznych, środowisko.
Legalna reklama systemowa
Wiemy, jakie kontrowersje wzbudza reklama nielegalna, niesystemowa, niezgodna z przepisami. Idea porządku i likwidacji chaosu, w tym reklamowego oraz przestrzegania prawa jest dla nas oczywista. Świadomą i strategiczną decyzję o budowaniu każdej konstrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zarząd podjął na początku działalności Jet Line. Konsekwentnie jej przestrzegamy. Porządek w przestrzeni jest tematem dyskutowanym od lat. Niezmiennie wyrażamy stanowisko, że do chaosu przestrzennego przyczyniają się między innymi niespójne przepisy i brak skutecznej ich egzekucji. O ustawie krajobrazowej oraz procesach uchwałodawczych piszemy na Blogu.
Recycling banerów
Wiemy, jak zaprojektować plakat reklamowy, wyprodukować reklamę i zaplanować jej ekspozycję. Do wielu punktów i obszarów, w których staramy się doradzać i reagować, dołączył aspekt środowiskowy. Plakaty są poddawane odzyskowi energetycznemu. Reklamy wydrukowane na materiałach winylowych, które spełniły swój cel, po pocięciu i zmieszaniu z wysokoenergetycznymi tworzywami, stają się paliwem alternatywnym w cementowni. Widzisz, jaką moc ma reklama?
Fundacja Rejs Odkrywców

Żagle to też OOH
Fundacja Rejs Odkrywców została powołana przez Michała Ciundziewickiego i Marcina Maszewskiego, przyjaciół, żeglarzy, wspólników w Jet Line. W działanie fundacji zaangażowali się pracownicy, współpracownicy i przyjaciele firmy.
Pomagamy iść dobrym kursem. Organizujemy rejsy dla dzieci i młodzieży, często z trudniejszym startem w dorosłe życie. Uczestnikami wypraw są młodzi ludzie najczęściej z ośrodków opiekuńczych i wychowawczych, choć nie tylko.
Od maja 2012 r. zorganizowaliśmy 18 Rejsów Odkrywców. Wzięło w nich udział już 400 młodych osób oraz ich opiekunowie.
W maju 2021 roku, po rocznej przerwie spowodowanej pandemią, wróciliśmy na morze i na pokład STS Pogoria. W czerwcu 2022 młodzi Odkrywcy po raz pierwszy wypłynęli na Morze Śródziemne.
Żagle to nasza pasja. Dzielimy się nią, aby pomóc innym odkryć siły i zainteresowania, które dobrze jest rozwijać oraz uświadomić słabości, które warto pokonywać. Inicjujemy i realizujemy działania, które propagują żeglarstwo, kształtują charakter, uczą odpowiedzialności, budują, odtwarzają i podtrzymują więzy przyjacielskie i rodzinne. Wierzymy w ich dobrą moc i widzimy szansę na wybór innej drogi niż nałóg, przemoc, hejt.
Motto fundacji brzmi: „Zrób coś dla siebie, zrób coś dla innych”. Dlatego, aby popłynąć w Rejs Odkrywców, trzeba zrobić coś dla siebie i coś dla innych: poprawić stopnie w szkole i być wolontariuszem.