OOH i DOOH w opinii mieszkańców

Przy okazji badania skuteczności naszych nośników MORE (zobacz TUTAJ),

badacze z Kantara zapytali mieszkańców miast o to, co myślą o reklamie OOH i DOOH.

Reklama w mieście jest potrzebna.

Czy reklama jest w mieście potrzebna?

Potrzebujemy informacji na DOOH

Czy Twoim zdaniem przekazywanie informacji takich jak: pogoda, godzina, korki w mieście na nośnikach reklamy cyfrowej zewnętrznej (tzw. digital outdoor) jest potrzebne?

Cenimy aktualność przekazu na DOOH

Czy widzisz jakieś cechy i walory DOOH, które są przydatne mieszkańcom miast?

Lubimy DOOH za ekologiczność i krótki czas emisji

Jakie cechy DOOH uważasz za atrakcyjne?

Podobają się nam citylighty, murale oraz DOOH

Ocena poszczególnych form reklamy outdoorowej

Czy w Polsce jest więcej reklam niż gdzie indziej?

Czy uważasz, że w innych miastach Europy i świata reklam na ulicach jest mniej, więcej czy tyle samo co w Polsce?

Co jest dla nas problemem w mieście?

Które z poniższych postrzegasz jako największe problemy w Twojej okolicy?

Kantar dla Jet Line, maj 2021.
W badaniu wzięło udział 1200 osób w wieku powyżej 16 lat,
w tym 46% kobiet i 54% mężczyzn z miast liczących powyżej 100.000 mieszkańców.

Chcesz wiedzieć więcej o outdoorze?

Skontaktuj się z nami