badacze z Kantara zapytali mieszkańców miast o to, co myślą o reklamie OOH i DOOH.
Reklama w mieście jest potrzebna.
Czy reklama jest w mieście potrzebna?
Potrzebujemy informacji na DOOH
Czy Twoim zdaniem przekazywanie informacji takich jak: pogoda, godzina, korki w mieście na nośnikach reklamy cyfrowej zewnętrznej (tzw. digital outdoor) jest potrzebne?
Cenimy aktualność przekazu na DOOH
Czy widzisz jakieś cechy i walory DOOH, które są przydatne mieszkańcom miast?
Lubimy DOOH za ekologiczność i krótki czas emisji
Jakie cechy DOOH uważasz za atrakcyjne?
Podobają się nam citylighty, murale oraz DOOH
Ocena poszczególnych form reklamy outdoorowej
Czy w Polsce jest więcej reklam niż gdzie indziej?
Czy uważasz, że w innych miastach Europy i świata reklam na ulicach jest mniej, więcej czy tyle samo co w Polsce?
Co jest dla nas problemem w mieście?
Które z poniższych postrzegasz jako największe problemy w Twojej okolicy?
Kantar dla Jet Line, maj 2021.
W badaniu wzięło udział 1200 osób w wieku powyżej 16 lat,
w tym 46% kobiet i 54% mężczyzn z miast liczących powyżej 100.000 mieszkańców.