MotorWAY
billboardy reklamowe
12 × 4 m
Największa sieć nośników 12x4m
Sieć Motorway 12×4 m to jedyne systemowe konstrukcje przy autostradach i trasach szybkiego ruchu. Komunikaty na nich prezentowane są adresowane do uczestników ruchu drogowego między głównymi miastami lub poruszających się po kluczowych trasach w miastach.
Motorway 12×4 m tworzy zasięg ogólnopolski lub profilowany – to znaczy, że kampanie mogą być adresowane do mieszkańców wybranych województw lub regionów.


W Polsce jest 839 nośników tego formatu (marzec 2020 r.), do Jet Line należy 406 powierzchni (marzec 2020 r.). Pierwsze nośniki Jet Line powstały w 1999 roku. Decyzję o rozwoju jednego formatu w jednolitej, spójnej postaci i budowaniu każdej konstrukcji zgodnie z obowiązującymi przepisami, Zarząd podjął na początku działalności i konsekwentnie jej przestrzega.
Lokalizacje Motorway 12×4 m są wybierane na podstawie badań natężenia ruchu. Dzięki temu znamy liczbę samochodów, których kierowcy i pasażerowie potencjalnie każdego dnia mają kontakt z treścią przedstawianą na tablicach reklamowych. To atrakcyjna grupa docelowa: dynamiczni, aktywni zawodowo ludzie.
Kampanie reklamowe
Mercedes G 0:44
Kampania reklamowa z elementem przestrzennym marki Mercedes na nośnikach Motorway 12×4 m. Czerwiec 2018.
Audi 0:29
Wrzesień 2015. Kampania zrealizowana na zlecenie domu mediowego MediaCom.
Volvo 0:30
Kampania na zlecenie domu mediowego Mindshare. Wrzesień 2015.
Sieć billboardów reklamowych MotorWAY 12×4 m
jest jedynym w Polsce tak zorganizowanym narzędziem komunikacji w przestrzeni

406
Lokalizacje dla tablic MotorWAY 12×4 m są bardzo starannie wybierane. Natężenie ruchu dla odcinków dróg, przy których są lokowane, wynosi 25 071 pojazdów na dobę.