JET LINE jest firmą outdoorową, zajmujemy się outdoorem, reklamą zewnętrzną.

Właśnie zaczynamy pisać blog, który zasadniczo będzie dotyczył outdooru, ale nie wyłącznie.

Będziemy pisać o reklamie, o mediach i ich planowaniu, o badaniach, o istniejącym i nieistniejącym prawie w reklamie.

Interesuje nas historia reklamy, więc będziemy pisać o przodkach billboardów.

Bardzo interesuje nas ambient, reklama mobilna, Wielki Format i DOOH.

O tym wszystkim napiszemy.

Znamy się na projektowaniu plakatów, znamy się na grafice, typografii i poligrafii i o tym też będziemy pisać. Wiemy i napiszemy, jak ważny jest poprawny wydruk i organizacja całego procesu produkcji.

Będziemy pisać o drogach, także o autostradach oraz naszej sieci Motorway 12×4 m przy nich. Napiszemy o kampaniach reklamowych na MobiJetach, Airboardach i JetBike‘ach – czyli o tym, jak i po co outdoor jest stosowany w komunikacji.

A jest stosowany nie tylko komercyjnie, więc o kampaniach społecznych w Polsce i na świecie też będziemy pisać.

Outdoor to praca i pasja, żagle to pasja.

Będziemy pisać o żaglach i naszej Fundacji Rejs Odkrywców, pierwszej fundacji korporacyjnej, powołanej przez firmę w naszej branży. Ponieważ jest to blog firmowy, od czasu do czasu napiszemy o sprzedaży, marketingu, zarządzaniu, z perspektywy outdooru oczywiście.

Tyle tematów w jednym blogu o reklamie zewnętrznej czyli outdoorze czyli OOH.

Zaczynamy.

Zapraszamy na blOOH.