Ze względu na dynamiczny charakter i związane z tym inne zalety, reklama DOOH cieszy się coraz większą popularnością. Ma dużą przewagą nad dobrze znaną reklamą online, stając się doskonałą formą zdobycia nowych klientów oraz utrzymania z nimi dobrych relacji. Poniżej znajdziesz 5 cech, dzięki którym Twoja reklama w DOOH (Digital Out-Of-Home) będzie oceniana jako znacznie bardziej atrakcyjna niż tradycyjna wersja online.

1. Nienachalna forma dotarcia do Klientów
Reklamy online coraz częściej są negatywnie odbierane. Głównym powodem tego stanu rzeczy jest fakt, że jest jej bardzo dużo i wbrew założeniom reklamodawców, liczba reklam na ekranach naszych komputerów i smartfonów powoduje niechęć potencjalnych klientów. W przeciwieństwie do nich, reklamy na DOOH są nienachalne i tym samym bardziej przystępne dla odbiorcy.

2. Brak możliwości zablokowania przekazu
Coraz więcej użytkowników decyduje się na skorzystanie z blokerów materiałów reklamowych, wyświetlanych na stronach internetowych. W przypadku DOOH jest to praktycznie niemożliwe. Dzięki temu szansa na dotarcie do użytkowników jest znacznie większa.

3. Większa szansa na interakcję z odbiorcą
Reklamy cyfrowe dają większe możliwości interakcji z odbiorcą. W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam online, mogą one zostać wzbogacone o dodatkowe rozwiązanie, takie jak na przykład QR kod. Dzięki temu komunikaty stają się lepiej dopasowane do potrzeb klientów i bardziej atrakcyjne dla odbiorców.

4. Szansa na zwiększenie sprzedaży
Reklamy DOOH, ze względu na to że w naturalny sposób znajdują się w przestrzeni, mogą znaleźć się w pobliżu punktu sprzedaży konkretnego produktu czy usługi. Dzięki odpowiednio dobranej kreacji, możliwe jest zachęcenie użytkownika do natychmiastowego podjęcia decyzji zakupowej, co w przypadku reklamy online jest zdecydowanie trudniejsze.

5. Reklama w idealnym miejscu i czasie
Reklama online wyświetla się w przypadkowym miejscu i czasie, dlatego przeszkadza i irytuje. Komunikaty na ekranach DOOH grają kontekstem, wykorzystują konkretną przestrzeń: okolicę przystanku, klubu, muzeum, sklepu – i prezentują dopasowany do miejsca i czasu przekaz.