AktualnościInspiracjeOOH na świecie Chwała Ukrainie. Слава Україні Outdoor pełni bardzo ważną funkcję w przestrzeni publicznej. Tu przekaz jest być może emocjonalny, za to pokazujący właściwy kierunek. Pod…Marcin Maszewski28 lutego 2022
AktualnościDOOHInspiracjeOOH na świecieOOH w Polsce Raporty Google. COVID-19 i zmiany trendów przemieszczania się Od kilku miesięcy Google publikuje raporty i aktualizuje dane na temat przemieszczania się ludzi. Są one dostępne na stronie https://www.google.com/covid19/mobility/?hl=pl…Marcin Maszewski14 czerwca 2021
AktualnościInspiracjeOOH na świecieOOH w Polsce Zobaczyć liczby. „Wypłaszczmy krzywą zachorowań” to hasło, które obok „zostań w domu” stało się mottem nawołującym do odpowiedzialnych zachowań społecznych w dobie…Ola Twardokęs16 kwietnia 2020
AktualnościInspiracjeOOH na świecieOOH w Polsce Outdoor dla ludzi z pierwszej linii frontu Outdoor w trudnym czasie odpowiada na pytania, służy radą i wsparciem. Dziękuje też bohaterom, choć oni sami za bohaterów się…Diana Polska - Pękala10 kwietnia 2020
AktualnościInspiracjeOOH na świecie Sztuka w outdoorze Reklama i sztuka w outdoorze - czy mają ze sobą coś wspólnego? „Reklama to największa forma sztuki XX wieku”. Tak…Diana Polska - Pękala9 marca 2020
AktualnościInspiracjeOOH na świecie Outdoor dla policji w Londynie Outdoor, radio i internet są zaangażowane w kampanię reklamową policji w Londynie. Mówi ona m.in. o tym, żeby ... nie…Agnieszka Maszewska25 lutego 2020
AktualnościOOH na świecie Reklama zewnętrzna w Amsterdamie Reklama zewnętrzna i w ogóle estetyka naszych miast ze stolicą na czele są ostatnio częstym tematem w mediach. Jako teoretycznie…Michał Ciundziewicki19 lutego 2020
AktualnościDOOHOOH na świecie Co słychać w dużym mieście? OOH w Nowym Jorku Nowy Jork, Times Square i OOH Nowy Jork - niepowtarzalne miejsce na świecie, słynące z tysięcy reklam out of home…Diana Polska - Pękala10 lutego 2020
DOOHOOH na świecie Dlaczego OOH stał się DOOH D-uże zmiany czyli DOOH Będąc świadkiem tego, jak reklama Out of Home coraz bardziej staje się Digital Out of Home…Jet Line16 stycznia 2020
AktualnościDOOHInspiracjeOOH na świecie Ciałopozytywność. Nowe znaczenie? Kilka lat temu, pod koniec października, dość dużo rozmawialiśmy o pewnej reklamie polskiej marki odzieżowej i zdjęciach wykonanych na…Agnieszka Maszewska10 października 2019